Welcome day academic year 2018/2019

28 settembre 2018
  • Quando 02/10/2018 dalle 16:00 (Europe/Berlin / UTC200)
  • Dove Auditorium UniMC | via Padre Matteo Ricci
  • Aggiungi un evento al calendario iCal
  • Welcome day academic year 2018/2019

The Welcome Day for incoming international students enrolled in the academic year 2018/2019 will take place on the 2nd of October 2018 at 4 pm at the Auditorium UNIMC (ex-Audiorium Banca Marche), located at via Padre Matteo Ricci no. 2 Macerata.

After greetings from the Rector of the University of Macerata, Professor Francesco Adornato, and from the town Councilor for Youth Policies and European Funds and projects, Federica Curzi, representatives from the UNIMC International Relations Office, the Language Centre and ESN Macerasmus will share a few words about services and opportunities.

International students will also meet with the School of Fine Arts (Accademia di belle Arti di Macerata), Professors of all Departments and Erasmus coordinators  who are in responsible for students mobility.

A buffet will be offered at the end of the event.

Ultimo aggiornamento 28 settembre 2018
Dona il tuo 5 per mille
all’Università di Macerata
Destiniamo le risorse derivanti dal 5 x mille