Banner Ateneo
Sezioni
Home Ateneo Bandi e concorsi Studenti e laureati Bandi Studenti e laureati dal 1-1-2015 Dip. SPOCRI Scienze politiche, bando per la doppia laurea con Mosca / Double degree in “Global Politics and International Relations" with Moscow

Scadenza: 22 giugno 2017
Mgimo

E' stato pubblicato il bando per l'ammissione al doppio titolo di laurea magistrale in "Global Politics and International Relations", attiva presso il Dipartimento SPOCRI, e in "International Public and Business Administration" del Moscow State Institute of International Relations / MGIMO (Russia).

Per maggiori info: clicca qui

The Department of Political Science, Communication and International Relations has published the call for applications for the admissions to the Double Master's degree program in “Global Politics and International Relations, curriculum International Politics and Economic Relations” (IPER) - University of Macerata (Italy) and “International Public and Business Administration” (IPBA) at the Moscow State Institute of International Relations (Russia).

Questa pagina è stata aggiornata il 08/06/2017